Windows7 0xc000000f Hatası

Info: An error occured while attempting to read the boot configuration data.
Status: 0xc000000f

Geçenlerde bilgisayarımda yukarıdaki hatayı aldım. Bilgisayarı sadece yeniden başlatmak istemiştim ama siyah bir ekran beni karşıladı. Tabi yukarıdaki hata metni ile. Daha da uzundu ama bu kadarı yeter sanırım :)
Çözümüde çok basitmiş aslında hatta içinde yazıyor hatanın. Benim bulmam biraz vakit aldı o yüzden paylaşıyda başkaları daha kolay bulsun diye yazayım dedim.
Yapmanız gereken şey bilgisayar açılırken F2, F12 gibi kombinasyonlar kullanarak bilgisayarın modeline göre BOOT menüsüne ulaşmak. Nasıl olduğunu anlamadım ama bende bilgisayar otomatik olarak CD’den boot edilebilir duruma gelmişti. Yani CD Sürücüsü Harddisk’in üstünde yer alıyordu.  Bende olması gerektiği şekle yani Harddisk’in birinci sırada olduğu duruma getirdim ve kaydettim. Sorun çözüldü.:)

Comments

Popular posts from this blog

Oracle Fusion : SQL Query to Retrieve Shopping Category Hierarcy

Automatic Generation of Charge Account in Requisition Import

MUBI 1 milyon üyeye ulaştı