İyilik için 60 milyon sekme


Chrome kullanıcılarının açtığı sekme kadar bağış yapacağını söylenmişti. İşte Sonuçlar..



15-19 Aralık arasında Google'ın belirlediği eklentiyi yükleyen herkesin açtığı sekmelere göre yardım miktarı büyüyordu. Çünkü Google tarafından belirlenen eklenti yüklendikten sonra, o gün için belirlenen kuruma açılan her için kadar belli bir miktar yardım yapacağını açıklamıştı. GoogleChrome Blog'tan yapılan açıklamaya göre 15-19 Aralık tarihleri arasında 60,599,541 tane sekme açıldı. Bu açılan sekmelerden dolayı Google belirlenen kurumlara 1 milyon dolar yardım yapacak.

Her gün farklı bir kuruma yardım yapacağını bildiren Google bu kurumlara yapacağı yardım miktarının yanı sıra hangi gün kaç sekme açıldığını da açıkladı. Bu bilgileri aşağıdaki grafikten öğrenebilirsiniz.

Kaynak: pcworld

Comments

Popular posts from this blog

Oracle Fusion : SQL Query to Retrieve Shopping Category Hierarcy

Automatic Generation of Charge Account in Requisition Import

How to compile Oracle EBS Forms on Windows server?